Bestelllen & bezorgen

Heb je een Pawsh-item gevonden dat je echt móét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen; je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het shopping bag icoontje rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen, betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het shopping bag icoontje rechtsboven om naar jouw SnuffiePets-items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: nadat je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk ontvangt.


1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Pawsh.com neemt de verzendkosten voor zijn rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten.*

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.


2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kun je volgen via de bestelstatuspagina. De link hiervoor ontvang je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Let op: het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.


3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Pawsh.com streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar deze dezelfde dag nog te verwerken.
Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 10–15 werkdagen.


4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet worden afgeleverd, dan ligt het 7 dagen voor je klaar bij een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt een notificatie van de chauffeur met de afhaallocatie. Na 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.


5. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is.
Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven.


6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten.
Als de Track & Trace aangeeft dat je pakket is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen, meld dit dan. 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL. Wij houden je hierover geïnformeerd tot het einde van het onderzoek.


Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen-pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via

  • klantenservicepawsh@gmail.com

.